środa, 9 lutego 2011

Feel label!

Muszę przyznać, że mega dziwnie jest widzieć siebie w telewizji! Dziś w programie Dzień Dobry TVN pokazano materiał z moim (krótkim!) udziałem, który nakręcony był w zeszłym tygodniu w Poznaniu. Dotyczył on torebek Kasi Sułkowskiej, które zainteresowały TVN po ukazaniu się w Modzie Polskiej mojej stylizacji z torbą-sową. Takiego zwrotu akcji się nie spodziewałam i mega bardzo cieszy mnie fakt, że poniekąd przeze mnie zwrócono uwagę na oryginalne wzornictwo toreb projektowanych przez Kasię. Efektem kumulacji tych wszystkich czynników było nagranie materiału i puszczenie go przed wywiadem z Kasią na żywo dziś w TVNie. P.S. Jako, że jestem wobec siebie bardzo krytyczna to muszę przyznać, że jakoś grubo wyglądam w telewizji! Nie mam pojęcia czy to efekt kamery, mojego złego ustawienia czy...no nie wiem! W każdym razie aż taka okrągła na twarzy to ja nie jestem :P Aha, no i stres milion przed kamerą!
P.S. Materiał z moim udziałem kręcony był w bardzo fajnym miejscu w Poznaniu- Backstage Concept Store, gdzie można kupić ciekawe projekty polskich projektantów. Miło, ciekawie, modowo na ul. Jackowskiego 35- polecam!
P.S. Tajemniczo dodam, że to nie koniec moich akcji pt. "Stres przed kamerą" ;)


fot. Karol




5 komentarzy:

  1. Torebki świetne. Ale jako osoba niezbyt lubiąca się wyróżniać - marzę o spokojniejszych w barwie torebkach tej artystki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, te torby są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno zwróciłam uwagę na Twoją osobę. Interesujący blog, dodaje do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  4. stres przed kamera-najgorzej!ale wyszlas niezle,naprawde!
    kolejne odcinki ddtvn;)?

    OdpowiedzUsuń
  5. racja, torebki są fenomenalne. dobrze, że ktoś się nimi zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń